جذب عشق به چه معناست؟

Wiki Article

با تلفیق روش های مختلف از جمله خودشناسی ، روانکاوی ، پاکسازی و قانون جذب به یک دوره پربار رسیدیم که تا به اینجا بسیار نتیجه بخش و امیدوار کننده بوده ، می توانید تجربیات و دستاوردهای دوستان را در همین سایت یا پیج اینستاگرام و  یا کانال تلگرام زندگی مثبت مشاهده کنید!

خوشحالم که درکنار دوستانم دراین مسیر زیبا قدم گذاشتم و هر روز به بهترشدن این جهان کمک می کنم .

سپس می‌توانید مراقبه را شروع کنید، روی احساسات مثبت مورد نظرتان کار کنید و انرژی مورد نظرتان را در خودتان به وجود بیاورید.

قانون جذب هیچ اساس علمی ندارد و به‌عنوان شبه علم مورد خطاب قرار گرفته‌است. تعدادی از محققان سوءاستفاده از مفهوم علمی توسط هواداران را مورد انتقاد قرار داده‌اند.

دوست عزیز، قوانینی که در تمامی محصولات استادضیاء می آموزید جملگی بر یک اصل و یک موضوع تاکید دارند و آن درک درستِ قوانین جهان هستی میباشد. هرآنچه در این وبسایت آموزش داده می شود آموزه ها و قوانینی است که شخص استاد خودشان از آن استفاده کرده اند و بعد از کسب نتیجه، با اطمینان کامل در مورد آن تجربه ها و آن نتایج با دوستان و همراهان خود صحبت می کنند و آنرا به اشتراک می گذارند.

اگر بخواهم به شما بگویم که از کجا این ایده برای من آمد که این دوره ی آموزشی را برگزار کنم شاید برگردم به چند سال پیش، زمانی که خداوند به من لطف کرد و از طریقی با این قوانین آشنا شدم و در ابتدا از شوقی که داشتم هدف اصلی ام را بصورت آگاهانه بهبود سلامتی خودم و زندگی ام قرار دادم و تمام آنچه از قوانین می آموختم را در زندگی ام و در بدست آوردن چیزی که از داشتنش محروم شده بودم یعنی عدم سلامت (جسم و روح) گذاشتم و خداوند به من کمک کرد توانستم به مرور با تمرینات و پیگیری های مداومی که انجام دادم به طرز معجزه آسایی معجزه سلامتی ام را با بالاترین کیفیت ممکن بدست بیاورم.

 در زندگی همه ماها امکانات رفاهی بسیار زیادی وجود دارند که ما آنها را برای لذت بردن، برای در رفاه بودن، برای آسایش و آرامش داشتن تهیه کرده ایم، حتی میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه پرداختیم تا با فراهم کردن آنها به آسایش بیشتر برسیم، ولی شاید موافق باشید که اینطور نشده است. واقعا چرا؟

توجه کنید! استفاده از محصولات رایگان برای تمامی اعضای سایت و محصولات سفارشی فقط برای افرادی که آنرا از این سایت خریداری کرده اند و هزینه آنرا پرداخت نموده اند مجاز و در دسترس می باشد.

این کتاب پراز انگیزه و راهگشایی و‌بهبود بخشیدن به افکار هست سپاسگزارم از فردی که این کتاب رو‌نوشته تا به هر حال به دست افرادی چون من برسه

شما اینجا هستید:   خانه سبک زندگی موفقیت و شادکامی

عصمت مرتضوی گفت: ۱۴۰۱-۰۱-۲۵ در ۰۱:۳۸ بنام یگانه آفریدگار جهان هستی

عضویت راهنمای خرید درباره ما

و به دنبالش امدم، او می رفت و من هم از پسِ او می رفتم. نمی دانستم به کجا می رود ولی قلبم آرام بود، انگار قرار بود به جای خوبی برسم. پس بی سوال، بی شک، بی ادعا، بی بهانه به دنبالش قدم برداشتم تا به این جا رسیدم!

برای دانلود جزوه، وارد پنل کاربری تون بشید، اونجا یه پیام وجود داره به نام جزوه دوره تارهای اتری، اون پیام رو باز کنید، داخلش لینک دانلود قرار گرفته.
از طرفی هم سالهاست که متوجه رسالتم در زندگی شده ام و کاملا آگاهم به آنچه انجام میدهم، به آنچه باید بگویم و میتوان گفت تقریبا تسط کامل دارم بر آنچه که در این حوزه یعنی سلامتی قرار است به شما یاد دهم و خوشحالم که این ماموریت هم بخشی از رسالت من در مسیر الهی است.

خوشحالم که درکنار دوستانم دراین مسیر زیبا قدم گذاشتم و هر روز به بهترشدن این جهان کمک می کنم .

اگر مطمئن نیستید که اهل عمل باشید این دوره ی آموزشی یا هیچ دوره ی آموزشی دیگری از ما به شما کمک نمی کند، اگر مثلا با این خیال یا باور دوره ای را می خرید که شد شد، نشد نشد، این دوره و هیچکدام از دوره های استادضیاء برای شما مناسب نیستند، فردی که وارد این دوره ها می شود این دیدگاه و این باور را دارد که فقط باید بشود و هیچ چیز دیگر!

ذهن خود را از هر چیزی خالی کنید. قانون جذب برای سلامتی نیازمند یک زمینه مشخص می باشد که ایجاد آن بر عهده شما است. در نظر داشته باشید که باید همیشه باوری مثبت نسبت به سلامتی خود و وضعیت زندگی تان داشته باشید.

یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه کتاب قانون جذب، تفاوت نگرش آن با سایر کتاب‌ها در این زمینه است؛ به طوری که زکریا آلبرت تلاش و کوشش فردی را همسو و هم‌ارزش با افکار مثبت تلقی می‌کند و بر این باور است که قدرت کلام و آشکار شدن تاثیر آن در زندگی در گروی کوششی فردی است که برای رسیدن به خواسته‌ای انجام می‌دهیم.

سلام، من این دوره رو خریداری کردم ولی جزوه درسیش دانلود نمیشه برام چیکار کنم؟

تمرینات متافیزیک انرژی با طبیعت ( تشکیل تارها اتری به خواسته ها)

دوره قدم به قدم معجزه سلامتی این قدرت را دارد که هرگونه بیماری که شما فکر می کنید خاص است، که شما فکر می کنید هیچ دارویی کليک کنيد برایش نیست، که شما فکر می کنید لاعلاج است، که به شما گفته اند این درد درمانی ندارد یا نسخه ها و آزمایش هایی که گواه این هستند که راهی برای بهبودی آن نیست را بطور کامل از بین میبرد و جسم، ذهن و روح و روان شما و تمام زندگی شما را کیفیت می دهد و آنرا هزاران بار از بهترین و سالم ترین زمان های زندگی تان نیز بهتر می کند.

عزیزم من با استفاده ازقانون جذب تونستم برای چشمم ک ازطرف دکترادرمان نداش ..با طب سنتی آشناشم و دکترجدیدم بهم دارو داد خداروشکرخوب پیش رفتم اما هنو بینایم برنگشته و چشمم لکه آبی ک رو چشم مونده-ک توسط عمل های زیاد بوجود اومد.

یک زن قوی و محکم، ‌زنی است که طرز فکر درستی دارد و از توانایی بالایی در کمک کردن به دیگران برخوردار است. برای ترویج چنین ایده‌ای درباره زندگی،‌ همراه با بزرگ‌تر شدن دختران، با او در فعالیت‌های داوطلبانه و خیرخواهانه مشارکت کنید.

چند روز پیش در ادامه دوره ای که با نام دوره جامع راز قوانین زندگی برگزار می کردیم قرار بر این بود که گام سوم دوره را برای دوستان شرکت کننده در ان دوره برگزار کنم تا اینکه مطالب دوره را کامل آماده کردم و هنوز از آنها ضبط نگرفته بودم و در سایت نیز به دوستان مژده پیش فروش آن گام را داده بودم که بزودی برگزار می شود.

دوره جذب ثروت و عشق با تارهای اتری شامل فایل های زیر می باشد:

آنها نسخه ای که به دیگران می دهند چیزی جز باور به ناتوانایی خودشان نیست و آن باور هم پیامی یا نتیجه ای جز ناتوانی برای مشورت گیرنده ندارد.

امروز که دارم با شما صحبت می کنم سالهاست که به لطف خداوند مهربان با اجرای قوانینی که قرار است در این دوره ی سراسر معجزه بیاموزید در سلامت کامل در همه ی جنبه های زندگی ام بسر میبرم بدون مصرف کمترین دارو یا کمترین ناراحتی.

Report this wiki page